تشکیل کلاس های رباتیک

باسلام

بعد از اطلاعیه ثبت نام دانشجویان علاقه مند به علم رباتیک الان حدود سه جلسه ای میشه که کلاسها داره با همکاری دانشجویان تشکیل میشه و با علاقه مندی پیش میره


قرار هست در هفته پژوهش دانشگاه هم یک غرفه داشته باشه و از پایان نامه های بچه ها و یک ربات ساخته شده توسط فکر میکنم دانشجویان قبلی این تیم رباتیک دانشگاه به نمایش گذاشته بشه برای عموم


نمایشگاه بین المللی مشهد سوم تا ششم دیماه درخدمت تموم دانشجوها هستیم

سر بزنید



ما می توانیم بهتر باشیم...

با سلام

من عضوی جدید در این سایت ب شمار میام

امید وارم نوشته های این وبلاگ که توسط دانشجویان همین موسسه نوشته میشه مورد توجه دوستان قرار بگیره

دوست ندارم که این سایت فقط بشه جای انتقاد از دانشگاه ولی خب چه میشه کرد که اونقدر جای انتقاد داره که نمیشه از خوبیهاش و از محیط صمیمی و دوستانه چیزی گفت

من دانشجوی کارشناسی نا پیوسته این دانشگاه هستم و مثل اینکه اولین ورودی در مقطع کارشناسی دانشگا کوچک است اما کادر اداری و  آموزشی خوبی داره

اما واقعا امکاناتش در حد دانشگاه نیست

البته دانشگاه از دانشجویانی که داره پیشرفت میکنه

و اگر ما تلاش کنیم اینجاهم به نحو احسن قابل قبول تر میشه

خودم شهرستانی هستم و با مشکلات و مخارج زیادی روبرو شدم اما وقتی دانشگاه علمی کاربردی پذیرش شهرستانی کم داشته باشه خوابگاه و ژتون هم به اندازه کافی نمیشه پس باز هم شکایتی نمیشه کرد.

دوست دارم تمام دانشجویان محترم که از این وبلاگ دیدن میکنند نظر بگذارند و یا درخواست عضویت بدید تا ماه م از نظران و انتقادات و از مطالب مفید و آموزندتون استفاده کنیم ...

موفق باشید به امید ایران اسلامی  باشکوه تر...